Familjen Kankkonen

Blogg om Familj Kankkonens vardagsliv...

Familjen

Publicerad 2011-01-11 11:41:52 i Allmänt,

Hej alla!

* Elvin mår bra, tecknar mer och mer. Han är väldig bestämd pojke mem mysig. Det är mamma som ska lägga honom varje kväll men igår kväll åkte jag borta en stund och Johan lyckas lägga honom! Hurra! =)

* Filip är så go kille, vill gärna krama, kroppskontakt. Syns just nu är han i en känslig period vill vara stor kille men samt ibland vill vara en liten pojke. Typisk 6 årig =)

* Linn är väldig socialtjej. Hon har humör sväng just nu. Ibland kan hon bara plötsligt blir SÅ arg sen svänger det till en snäll tjej igen. I höstas börjar hon träna gymnastik och imorgon är första gång träning för här termin, hon längtar!

* Johan jobbar ganska mycket nu men han älskar vara hemma och vara ute med barnen, skotta snö och åka skoter. Är glad att ha honom som min man och som pappa till vårt barnen. Älskar dig!

* Johanna (jag) mår bra. Har varit duktig att säga nej till en del olika aktivitet, och säga nej till en del med att hjälpa till med olika saker pga det blev för mycket i höstas, känner inte hinna med allt men nu här våren termin har jag INGET plan. Känner mig mycket mer glad och ska försöka träna igen, umgås med familjen, släkt och vänner.

Kram Jos 

Kommentarer

Postat av: Moa

Publicerad 2011-01-11 16:27:45

Åh, ni är så fina allihop! :) Det blir kul att ses i februari igen :)

Kram/Moa

Postat av: Linnea

Publicerad 2011-01-11 20:33:27

finaste familjen Kankkonen! :) Vi tycker om er alla såå mycket!

Puss&Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jos

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela