Familjen Kankkonen

Blogg om Familj Kankkonens vardagsliv...

Första pass...

Publicerad 2010-03-18 20:02:33 i Allmänt,

Som ni flesta vet att jag fick riktig djupt sår på fötter efter tjejvasan. Kunde inte ha vanlig skor så jag använde bara Foppa skor fram till IDAG.

Ikväll var jag riktig sugen på att testa springa en rund. När Elvin har lagt sig då passade jag på att byta kläder och sticker ut, joggade i 25 min. Jag sprang riktig lugnt.
Mätade på distansen.se hur långt jag har sprungit. Det blev 3,3 km. Nöjd!.

Jag kommer att skriva mer här på blogg hur det har gått med jogging.

Kram Jos

Kommentarer

Postat av: christine staffan

Publicerad 2010-03-19 16:16:12

Skönt att såren läkt så bra.Känner hur ont du måste ha haft.Fortsätt kämpa på med träningen.Är man envis så lyckas man. Kram mamma

Postat av: Linnea

Publicerad 2010-03-19 16:17:47

Bra jobbat syrran! Ska peppa dig att fortsätta!

Postat av: ida

Publicerad 2010-03-21 19:11:19

oj duktigt du e! bra gjort att springa! :) skönt såret läker nu! puh...bravo jos! :)

Postat av: kanon

Publicerad 2010-03-22 22:13:55

Snart kommer jag och jogga med dig. Har inte börjat ännu... kanske nästa vecka...



Men du, bra jobbat!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jos

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela