Familjen Kankkonen

Blogg om Familj Kankkonens vardagsliv...

Kommentarer

Postat av: Linnea

Publicerad 2010-06-26 20:54:23

vilka fina bilder :)

Postat av: ida

Publicerad 2010-06-27 20:14:18

härligt bilder..också när de badade! :)



Postat av: christine staffan

Publicerad 2010-06-28 10:59:55

Vilka underbara barnbarn jag och morfar har.Vilken tur vi har som har er alla fyra.Kram mormor

Postat av: feea (felicia aulén)♥ ~ sprallig glad tjej med många vimlande hypoteser

Publicerad 2010-07-30 13:31:23

haha :) använder du bloglovin ?

I så fall , lust att lägga till varann? (:



alltid kul med nytt och fräscht att läsa! :)



detta säger jag för JAG vill ha nya saker ATT LÄSA :)

samtidigt som det glädjer mig om ni följer mig under tiden, eftersom jag varje dag är inne och uppdaterar bloglovin och läser det som läggs in , så blir jag en trogen läsare som slänger in kommentarer! :)



PopssR'

(om du inte är intresserad, eller gillar detta, så ignorera det bara, så ber jag om ursäkt att jag störde)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jos

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela