Familjen Kankkonen

Blogg om Familj Kankkonens vardagsliv...

Hmm..

Publicerad 2009-01-20 16:40:03 i Allmänt,

Nu har jag inte lika mkt tid med att skriva på blogg pga har börjat jobba igen, heltid. Johan är pappaledig nu fram Augusti att börja med. Få se hur blir med hösten.

Känner kul att vara tillbaka på jobbet men känns som det är mycket just nu, pga vill hinner med övrigt också.

Jaa.. Ikväll efter  TV-sändning jag ska åka direkt till gym, träna Body Combat och jag ska träna hårt för att för att få ur dålig energi. 

/Jos

Kommentarer

Postat av: ida

Publicerad 2009-01-20 21:03:03

:) förstår att du vill hinna med allt..:) skönt du tränar....(dålig energi?) :)

Postat av: Moa

Publicerad 2009-01-20 22:15:40

Så duktig du är som har börjat om med jobbet igen. Jag förstår att det är en stor omställning. Bra kämpat!



Kram/Moa

Postat av: ida r

Publicerad 2009-01-21 21:51:21

saknar er... :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jos

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela