Familjen Kankkonen

Blogg om Familj Kankkonens vardagsliv...

Blomkruka + Helg

Publicerad 2008-11-14 09:12:28 i Allmänt,

Nyss lyckas Elvin få en blomkruka blir sönder  Så idag måste jag o barnen åka till Plantagen o köpa ny kruka, jord. Suck men kul dit blomaffär, kanske hitta nåt fin blommor? Behöver nytt här hemma..

Idag åker Johan borta, är hemma igen på Söndag.

Så vårt helg ser ungefär ut så här:
Fredag: Plantagen, kanske gå till sjön om ute slutar regnar.
Lördag: Träna, Mcdonalds, baka bullar med saffran.
Söndag: Gudstjänst

/Jos

Kommentarer

Postat av: ida

Publicerad 2008-11-14 09:55:56

ahahahaha....busige elvin!! :)

ha mysigt helg ni!! pusss

Postat av: christine staffan

Publicerad 2008-11-14 14:07:41

Tänk att han lyckades till sist att riva ner en blomma.Vi sa till dig att snart händer det.Han är såååå mysig och söt precis somm Linn och Filip.Här regnar det och är mörkt.Hälsa Linn och Filip att de hjälper dig i helgen.Ha det så skönt.Kram Mormor

Postat av: Ådi

Publicerad 2008-11-17 11:20:12

Hej på er!

När lilla Bus kommit och det börjar bli lugnare hemma (med rutiner etc) så kommer vi jättegärna och hälsar på er, om vi får ;) hihi!

Hoppas allt är bra. Här är det okej, bara tuuuungt nu. Igår föll snön i Stockholm men det är som bortblåst nu. Solen skiner idag och jag ska försöka gå ut på en promenad. Men alla dessa sammandragningar pust de kommer alla på en gång så fort jag rör mig därute. Kraaaaaaam hälsa familjen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jos

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela