Familjen Kankkonen

Blogg om Familj Kankkonens vardagsliv...

Torsdag...

Publicerad 2008-12-04 11:33:56 i Allmänt,

Om några timmar kommer mina Mamma och Pappa hit, de ska hämta Linn och Filip på skola/dagis.. Linn och Filip tycker det är extra spännande idag pga flesta deras kamraters mormor/morfar/farmor/farfar bor nära dom osv, men vårt e långt avstånd mellan ca 57 mil! Så de säker är stolt idag och säker visa för fröken kamrater vem mormor o morfar är!..
Imorgon kommer Johans pappa oxå hit! Varför? Jo På Lördag Linn fyller då 6 ÅR! Linns Farfar e snällt som ska ta med prinsessaTÅRTA! Ska ha kalas för henne på Lördag. Har bjudit alla tjejer i hennes klass och grannes flickor.. ROLIGT!!

Bjud på en bild. Vi tänder OFTA ljus, När det är tända då Elvin gärna komma fram till ljus och titta på.


/Jos

Kommentarer

Postat av: maria bra

Publicerad 2008-12-04 20:05:01

Så mysig :) Kul för Linn och Filip att mormor o morfar hämtar dom skolan o dagis :) Ha kul kalas på lördag :) Grattis till Linn på 6 års dagen från Albin o familj :)

Postat av: Linnea

Publicerad 2008-12-05 09:23:28

Mysig bild! Linn börjar att bli så stor nu, hoppas hon får en bra födelsedag!

Postat av: Jenny Sv

Publicerad 2008-12-05 18:04:11

Vad roligt att dina föräldrar kommer och hälsar på. Förstår att barnen blir glada och tycker det är jättespännande.. :)



Mina föräldrar ska vara hos oss över julen och barnen ser framemot det. Mysigt! Jag måste säga att dina systrar är så lik dig. Sist jag såg dem var dom ju väldigt liten. Roligt att få se bilder på dem nu. :)



Ja, snart fyller Linn 6 år. Tiden går fort. :) Min Linnéa har fyllt 7 och till sommar nästa år blir hon 8 år. Barn påminner en om att tiden går foooort. Hihi!



Önskar dig och din familj en mysig jul. Kram Jenny

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jos

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela