Familjen Kankkonen

Blogg om Familj Kankkonens vardagsliv...

Tjejvasan, tjejruset m.m.

Publicerad 2010-03-05 08:30:46 i Allmänt,

Jag ska vara med och springa tjejruset i Falun den 20 Maj och tjejmilen i Sthlm den 5 September... Min mål är att klara springa jämt hela vägen..

Har fortf skavsår från tjejvasan, riktig stor sår. Vänta på först läka ordning sen kan jag börja träna springa.

Tjejvasan var riktig skoj!. Jag åkte med 3 tjejer från jobbet.. Jag hade riktig otur. Redan efter 5 km fick jag skavsår men jag tänkte att de tre går i mål men inte jag så de tre blir glad och pratar hur det var osv medan jag måste förklarar för de andra varför jag avbröts, Nej tack så jag fortsätter kämpa och strunter i tiden istället kämpa mot att ge upp. Till sist lyckas jag komma i MÅL!. Jag klarade det! Vilken känslor, nästan grät!..
Jag är med nästa år!

/Jos

Kommentarer

Postat av: christine staffan

Publicerad 2010-03-05 09:16:44

Bra kämpat gumman. Du fick betala dyrt med onda skavsår.Nu ses vi snart. Kram mamma

Postat av: Linnea

Publicerad 2010-03-05 10:36:17

tycker inte du ska stänga ner bloggen, vi vill ju läsa om vad som händer hos er! :) Du var duktig som tog dig igenom hela tjejvasan!

Ses på onsdag! :) Kram

Postat av: Rakel

Publicerad 2010-03-05 10:42:21

Hej!

Jag, mammma, Karin och Hanna (mina systrar) ska också vara med på tjejmilen den 5 sept! Kul!! Kram!

Postat av: karin

Publicerad 2010-03-05 14:19:29

vad hurtig du är,men bra kämpat.Jag vet att man mår bra när man lyckats med nåt som känns jättesvårt,det ger en skön känsla att lyckas.Hoppas skavsåren läker så de kan träna på.

Kram Karin

Postat av: Ådi

Publicerad 2010-03-05 16:09:35

Vad skönt att kunna röra på sig. Men, Tjejvasan. Oj, det är strongt! Kul att du genomfört loppet. Klapp klapp :)

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-03-05 21:25:41

Wow, vad strongt gjort av dig. Jag skulle inte fixa det i den kondis jag har nu. ;)

Jättebra kämpat av dig. Du fixar säkert tjejmilen också. :)



KRAM

Postat av: kanon

Publicerad 2010-03-06 07:40:48

Nej, Johanna. Stänga inte bloggen, annars har jag inget att läsa! he he



Allvar, ska du med tjejmilen. Funderar på att jag själv ska vara med också. ring!



PUSSSSSSSSSSSSSSSSS ( saknar dig, hjärtat!)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jos

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela