Familjen Kankkonen

Blogg om Familj Kankkonens vardagsliv...

Andra pass..

Publicerad 2010-03-21 21:01:56 i Allmänt,

Idag har det snöat massor och storm. ca 1,5 dm. men på eftermiddag slutade det och sol kom men snö är kvar. Räcker med snö nu.. Längta efter blommor som växer, luktar gott osv..

Skulle egentligen springa igår men jobbade extra. Ikväll försökte jag hitta en förklaring för att slippa springa :-) Men imorgon kväll är jag upptaget.. Så ikväll måste springa.. Och nu har jag sprungit i 30 min och det blev 3,9 km.. Skönt över.. Nu ska jag gå och duscha och äta frukt..

Kram Jos

Kommentarer

Postat av: ida

Publicerad 2010-03-22 18:24:08

tack för idag..:) du e duktigt som kämpar springa! :)

bravo!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jos

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela