Familjen Kankkonen

Blogg om Familj Kankkonens vardagsliv...

Augusti...

Publicerad 2010-08-23 19:15:55 i Allmänt,

Vi har varit ledig hela 6 veckor i sommar, har hunnit med fixa hemmet bla renovera lilla toalett, filips rum, fixa trädgården m.m. Var oxå i Umeå och firade min pappa som fyllde 60 år och har även varit i Åre med lillasysters familj.

Förra vecka måndag började barnen skolan och dagis.. Linn nu i tvåan, Filip - Fklass och Elvin fortf kvar på dagis =). Filip var lite blyg i början, allt var ju nytt för honom, ny fröken, ny klasskamrater så i helgens var vi alla så trött.

Nu är det hösten igen. Lite stressigt just nu, ni som känner mig, jag vill ju ha fullt kontroll men finns risk jag glömmer nåt men hoppas inte =)

Bjuder på några bilder från vårt ledighet.

Kram Jos

         

Kommentarer

Postat av: Linnéa

Publicerad 2010-08-23 19:46:23

Vilka härliga bilder! =) Ser ut att ha haft det skönt efter hårt jobb.

Postat av: Linnea

Publicerad 2010-08-23 19:50:17

Fina bilder! Hoppas verkligen att Filip ska trivas i sin klass! Saknar er allihop! Puss

Postat av: christine staffan

Publicerad 2010-08-24 15:32:39

Så härliga bilder.Saknar er och sommaren då man kan göra så mycket tillsammans.Tänker på er och ber att ni ska få kraft att klara av allt som behövs i vardagen.Kram på er alla fem. Mormor morfar

Postat av: ida

Publicerad 2010-08-29 17:24:05

härlliggt bilder..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jos

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela