Familjen Kankkonen

Blogg om Familj Kankkonens vardagsliv...

Vaccin Svininfluensa..

Publicerad 2009-11-13 17:47:27 i Allmänt,

Nu är 2 av oss skydd. Elvin fick inte pga för nära till senast vaccin då får han vänta till Dec. Jag och Johan får inte vaccin pga fortf riskgrupp som är första hand i kö just nu.. Tycker det e segt.. Vill ta vaccin nu.. Linns klass halv är sjuk nu och F-klass halv sjuk... Syns tydligt att det smittar mer nu här gång än förra gång. Håller tummarna att vi tre klarar oss tills vi har fått vårt vaccin..

/Jos

Kommentarer

Postat av: Maja

Publicerad 2009-11-13 21:04:27

Jaa här hos oss är halvfamiljen som är vaccinerad.



Aprilia och Mattias har inte fått spruta.

Mattias vet inte om han ska ta spruta.



Tristan fick spruta pga han tillhör riskgrupp pga sin förkyldningsastma, jag fick spruta för jag är gravid så jag oxå tillhör riskgrupp.

Aimee för hon är barn.



Aprilia och Mattias tillhör "normal" grupp kan man säga.

Mattias ska bestämma sig snart om han ska ta spruta men men...

Få se hu det blir.



Hoppas ni får en tid snart.



Ha det bra!

Postat av: ida r

Publicerad 2009-11-15 20:45:57

jaa så linn o filip har fått färdig..av skolan typ?

skönt..jaa hoppas ni resten får snart..jaa segt..men några har tagit slut på vaccin..puhh..

snart snart e dec här! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jos

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela