Familjen Kankkonen

Blogg om Familj Kankkonens vardagsliv...

Ö.B.

Publicerad 2009-04-08 15:54:05 i Allmänt,

Måste berätta för er vad har hänt idag på ÖB. 

När jag har hämtat barnen åkte vi till ÖB för att köpa godis till helgen. När jag skulle betala då funkade inte kort. Försökte några gånger. Jag tänkte äsch, lika bra åka hem och hämta pengar, tillbaka och betala, skulle gå från kassan men vad som hände? Jo en man i ca 50 års ålder som stod i kö sa han kan betala för godis. Han tog fram pengar och betalade. Jag blev så glad även barnen. Vi var så tacksam åt honom. Efter det känner jag att jag oxå vill göra samma sak åt annan som kanske har samma problem m kort!. Vilken tacksam man var!.

Kram Jos 

Kommentarer

Postat av: Moa

Publicerad 2009-04-08 22:09:25

Oj, vilken trevlig liten onsdagsöverraskning! Det var verkligen snällt gjort... Kul med fina saker som man kan bli inspirerad av!



Kram

Postat av: Linnea och Filip

Publicerad 2009-04-09 08:24:19

Jag hade också blivit rejält överraskad. Vi åker till Åre idag, ska bli skönt att få åka iväg och bara ta det lugnt, det ska vara typ 10+ där i helgen, så det är nog ganska blött.

Postat av: christine staffan

Publicerad 2009-04-09 15:16:16

Men så härligt.Det lönar sig att vara snäll i alla lägen.Det värsta som finns är snåla människor.Glad att ni fick träffa en så generös man.Hoppas godiset var gott.Önskar er en härlig helg.Kram mormor

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jos

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela