Familjen Kankkonen

Blogg om Familj Kankkonens vardagsliv...

4 Maj

Publicerad 2008-05-04 10:34:21 i Allmänt,

Nu har min syster L,hennes man o hund Troja åkt hem, tråkigt!. Vi saknar dom redan!. Vi träffar dom igen till sommar!.

Här kommer några bilder från helgen.



Idag ska vi bara ta lugnt, kanske måla altantaket sen är det bara skruva fast plasttak kvar sen FÄRDIG!. Har bytt alla sängar lakan, tvätta, ska hänga ute, åhh luktar gott!!.
Kl ett eller två kommer vårt 2:a son F´s kompis T från nya förskoa till oss för första gång. Spännande.

Till vecka blir det ganska lugnt, onsdag vi till Leksand pga jag ska på tandis där för sista gång efteråt blir det i Falun. 
På Torsdag kväll ska vi till en skolan på en föräldramöte, första gång. Till hösten ska vårt 1:a dotter L börja där, förskoleklass. Jag är lite nervös. Det går säker bra, hoppas jag.

/Jos

Kommentarer

Postat av: Pappa o MammaChristine

Publicerad 2008-05-04 12:42:03

Vilka
fina bilder.Ser så härligt ut.Längtar till helgen när vi får träffa er alla igen.Kram från oss iUmeå.Mamma

Postat av: Maria bra

Publicerad 2008-05-04 14:55:12

Ser att ni har studsmatta.
Vi skall få imorgon som vi har köpt. Snart blir över med skyddtak, spännande :) Kram kram o Ha en bra dag :) kram maria

Postat av: Mona

Publicerad 2008-05-05 07:31:22

mysiga fina bilder!!

Postat av: Firehand

Publicerad 2008-05-05 22:35:01

Ujja, men skönt att altanet blir snart klar så ni kan koppla av hela sommaren, hoppas jag! Och kul att din dotter snart ska gå på förskolan, kul för henne, men nervös för er? :D Ha det så gott! Kramar!

Postat av: Z

Publicerad 2008-05-06 18:48:23

Härliga foton!
Hur går det för barnen på dagis?

Postat av: ida

Publicerad 2008-05-09 19:23:35

blir så tokig på den bild på filip!! när han cyklar typ..den är sååå fint bild!!! ni måste ha den i filip rum! ihihi :)
puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jos

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela