Familjen Kankkonen

Blogg om Familj Kankkonens vardagsliv...

4 Juli

Publicerad 2008-07-04 09:00:38 i Allmänt,

Tid går verkligen fort! Man hinner inte med allt som man önska sig!.
I Måndags var lillasyster Linnea o hennes man Filip här fram till Onsdags. Filip hjälpte Johan med att installera lampor under Caport tak! Tusen Tack!! Efteråt Johan är så nöjd!.

Igår ute var hett så vi gick till strand, stannade i där 5 timmar. Vet inte hur det blir idag, ska dit igen eller vara hemma. Avgör hur läget är.

Ikväll kommer min storebror hit!!..

Nu har Johan bara en arbetsvecka kvar sen SEMESTER!!

Här kommer bilder från vecka.
Bakade sirapkakor  Kritor på gatan  Elvin börjar nu, vill SITTA 
Ibland är tumme gott men ibland räcker det med snuttefilt  
Johan fixar hål på tak som ska sätta lampor i  
Målade på glas tillsammans med Linnea  Fin va?  
Vid strand igår   

/Jos

Kommentarer

Postat av: Mona

Publicerad 2008-07-04 09:35:09

fniss. jag använder också dalirs overall till renovera huset :D fina bilder. kram

Postat av: maria bra

Publicerad 2008-07-04 11:20:06

Härlig med väder, samma med barnen, dom badade igår också men fast i Djura, inte leksand. he he :) för 1 eller 2 år sen så min pappa hjälpte oss att installera lampor till carport. skönt när det blir vintern så mörkt ute, så lampan kan lysa.

kram kram o njut av SOL :)

Postat av: addie

Publicerad 2008-07-07 00:30:33

Hittade din sida via monas blogg tror jag och kul att lasa om er. Forsta gangen jag ser Elvin och sa stora dina barn blivit. Trots det gatt ett tag vill jag anda gratulera dig for lillen och skot om er alla. Kram Addie

Postat av: ida

Publicerad 2008-07-07 15:57:40

söta barnen...kul med filip fot. söt elvin med tumme...kul se bilderna på er.. :)

puss

Postat av: Christine Staffan

Publicerad 2008-07-07 23:21:55

Sitter på jobbet.Kl är snart 24.Vi har det ganska bra.Kul att få se fina kort på barnen så här mitt i natten.Nu kommer vi snart till er.Vi har börjat att räkna dagarna.Kram på er alla fem.Skönt för er att få semester så ni kan få vara tillsammans.Kram mormor

Postat av: Britt

Publicerad 2008-07-09 10:26:34

Ohh såå härliga bilderna på er. Barnen har blivit så stora. tiden går fort.. Ha en skön sommar.. Kram.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jos

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela