Familjen Kankkonen

Blogg om Familj Kankkonens vardagsliv...

Blodomloppet...

Publicerad 2010-06-04 10:41:19 i Allmänt,

Igår sprang jag 1 mil (Blodomloppet i Borlänge) och i början sprang jag för fort och blev fort trött, så jag gick fort istället och sprang en bit sen gick turas om... Och jag lyckades iaf att komma i mål och tid blev 1tim och 10 min.. Ska nog vara nöjd med det.

Med oss familjen är bra. Elvin har varit förkyld men nu frisk. Nu till helg ska vi nog fixa hemma bla putsa fönster, måla olja på altan golv+gungan, klippa gräs. På Lördag ska vi åka till Insjön, hälsa på en familj som har fått 4:e bebis samt deras första barn har fyllt år så det blir 2 kalas i en. När kalas är slut då ska vi till Leksand och hälsa på en toppen familj, äta hos dom..

Johan har det tufft nu i Juni. Blir mkt resor för honom överallt i Sverige. Ska vara borta i 4 veckor. Men efteråt ska vi bara KOPPLA AV och njut av varandra och värme, äta gott!

Kram Jos

Kommentarer

Postat av: christine staffan

Publicerad 2010-06-04 15:03:05

Bra gjort gumman.Jag skulle ha försökt och varit och hjälpt er när ni har så mycket.Synd med långa avstånd.Tänker och ber för er att ni ska orka.Kram på er alla. Mamma

Postat av: kanon

Publicerad 2010-06-05 13:18:05

Great jobbat, Johanna!



Var själv på vårruset i onsdags. Planen var att jag skulle springa hela vägen på 5 km, men min knän tillät mig inte :(. börjar nu lättjogga på träningslokalen och det kändes.



Men hoppas vi ses under kulturfestival veckan.



smsa om du behöver min extra hand.

Puss!

Postat av: Linnea

Publicerad 2010-06-05 14:28:52

här bygger vi vedbod och jag putsar fönster. Vi håller också på att bättra på en rabatt med ny jord. :) Kram

Postat av: ida

Publicerad 2010-06-05 20:35:24

pussssss

:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jos

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela