Familjen Kankkonen

Blogg om Familj Kankkonens vardagsliv...

ÅRE..

Publicerad 2009-02-03 19:09:55 i Allmänt,

Hej..

I Torsdags blev jag överraskad av min man och 4 tjejer på jobbet, åkte till Åre med tjejer!. Johan har packat allt min kläder och saker som jag behöver. Jag blev nervös, tänk om nåt e fel osv men allt var bra. TUR!
Och det kom även mitt 2 yngste syskon. Det var pii roligt att de kom för min skull. Helgen har varit underbart. väder upp på topp var varmare, sol, blå himmel än nere vid byn rå kallt, grått moln.. Åkte Snowboard 2 dagar, bastu på kvällar, titta på filmen, åt gott mat och umgås med alla tjejer!

Måste säga tusen tack till min man som har ordnat det här helg. Du är stjärna!.

Jag väntar på bilder som ska få från tjejer så kanske kan visa några bilder på här blogg senare.

/Jos

Kommentarer

Postat av: Katja

Publicerad 2009-02-04 11:57:23

Åh! Vilket underbart initiativ av din man. kram

Postat av: ida r

Publicerad 2009-02-04 12:18:41

toppeennnn att du e nöjjdd!! ihih :)

jaa bilderna får du senare....puss!!! :) jaaa tack din man som gjorde fint...:) de andra tjejer också.. hiih :)

Postat av: c

Publicerad 2009-02-04 14:55:48

Tänk att vi alla kunde lura dig och hålla det hemligt så länge.Härligt du som ska ha koll på allt.Johan är toppen.Skönt för dig att få göraq något helt annat.Kram Mamma

Postat av: Annika

Publicerad 2009-02-11 22:36:28

Pi härligt att få åka bort med nära vännerna!



Du har blivit uppmanad av mig, kolla min blogg :)

Postat av: maria

Publicerad 2009-02-21 13:41:45

vad kul att du var i Åre, har aldrigt varit i åre. måste åka dit nån gång med familj. hihi :) kramm

Postat av: Addie

Publicerad 2009-02-22 07:54:21

Vad fint av din man och dina tjejkompisar och det förstjänar du som mamma. Att bara åka och koppla av och unna med goda vänners lag

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jos

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela