Familjen Kankkonen

Blogg om Familj Kankkonens vardagsliv...

15 Maj

Publicerad 2008-05-15 17:56:51 i Allmänt,

I lördags tog jag, lillasyster, lillebror och min barn Linn och Filip första dopp och det var INTE så kallt!. Vi var kvar vid strand ca en timme. Söndags åkte min pappa, lillasyster o lillebror hem men min mamma stannar kvar pga här vecka Johan är bortresa så gör min mamma mig sällskap. Skönt med extra hjälp!. Annars hinner jag inte med nåt pga Elvin ganska mycket vaken. Men nu har hunnit göra bla plantera äppel och körsbär trädet, även 2 krusbärbuskar. Ska köpa sen svart,vit och röd vinbärbuskar också. Så vi kan äta hur mycket vi vill under sommar.

Sen har jag även sytt ny rullgardiner till köket och det blev så fin! NÖJD!

Vi även var på bvc med Elvin och Linn, Linn fick vaccin även hon var på tandis, NOLL hål. 

Min mamma hjälpte mig med att olja vårt altangolv. Tusen tack mamma för hjälp med huset, barnen och sällskap åt mig!.. Hon åkte hem idag vid lunch. Vi saknar henne redan!..

Puss på dig mamma!.. 

Imorgon ska vi göra lilla utflykt, åka med lokalbuss till sjukhus, Filip hörseltest, köpa glass sen hem, byta kläder maskerad, åka o hämta Johan vid tågstation sen direkt till Kyrkan och ha avslutning maskeradfest!

/Jos

Kommentarer

Postat av: ida

Publicerad 2008-05-15 18:38:25

förstår ni saknar mamma, mormor redan..men skönt att ha sällskap..snällt också!! finnnttt gardin!! :) duktigt du!!!! :)
Elvin så lik filip o johan tycker jag...
söt nosen!!!!!
pusssss

Postat av: Z

Publicerad 2008-05-15 19:29:58

jättefin rullgardin, vad jag blir imponerad! vad duktig du är!!
förstår dig att du vill ha sällskap när johan är bortrest, vilken guld-mamma du har som stannar kvar hos dig...
hoppas maskeradfesten var kul!!
kramar

Postat av: maria bra

Publicerad 2008-05-16 08:19:08

Skönt att ha sällskap av din mamma när din Johan är bortrest.
Jätte fint rullgardin du gjorde, Duktig du är :)själv har jag också gjort rullgardin till min äldre dotter, albin och lauras sovrum och kökrum..
ha en trevlig helg :) Kram

Postat av: Christine Staffan

Publicerad 2008-05-16 17:42:39

Det blev jättebra när du satt dit det tredje bandet.Snyggt.Tack för en härlig vecka och tack för alla goa kramar och pussar jag fick av våra underbara barnbarn.Mamma

Postat av: Martin

Publicerad 2008-05-18 22:56:08

gardinen vart riktigt fin!!

å ja saknar er!! men det ska bli roligt att hälsa på er i sommar :)

kramkram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jos

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela