Familjen Kankkonen

Blogg om Familj Kankkonens vardagsliv...

1 MAJ

Publicerad 2008-05-01 10:40:22 i Allmänt,

Ute regnar, regnar. Men vi haft verkligen tur med väder igår kväll, var ute o tittade på brasan och fyverkerier. Idag ska vi träffa släkt, fika en stund sen hoppas jag att väder blir bättre så vi kan vara ute o leka, hoppa på studsmatta m.m. Också min man J kan fortsätta m att bygga tak över vårt altan.

Jag längtar efter att gå ut i skogen med barnen och plocka bär....
  
Bilder e från fjol sommar i Leksand.

/Jos

Kommentarer

Postat av: Malin P

Publicerad 2008-05-01 14:47:12

Hej... bara så du vet att jag kommer nog att kika här inne ibland. Ha sköna dagar nu. KRAM

Postat av: Z

Publicerad 2008-05-01 14:48:18

Samma med vädret här, vi hade tur med uppehåll hela kvällen igår, men idag på fm regnade det... Nu uppehåll några timmar, men börjar bli mer grått på himlen igen..!
Vill gärna se foton på din systers hund!!!

Postat av: maria bra

Publicerad 2008-05-01 16:05:45

va kul att du har börjat blogg.. kul att din syster o hennes man o hund hälsade på er fram till söndag :) Kramm o trevlig valborg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jos

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela